Kompleksowy kurs j. angielskiego dla dzieci w wieku 4-12 lat w oparciu o Blended Learninhg przygotowujący dzieci do egzaminów Cambridge Young Learners łączący materiały drukowane
z prawie 1000 gier online.
Pierwsze co nam się rzuca w oczy to kolorowe bajkowe materiały i wspaniali bohaterowie,
z którymi utożsamiają się dzieci i wyruszają w podróż na kolejne planety Picaro World.
Twórcy Picaro World
To eksperci ds. Edukacji, tacy jak Kaplan Digital English i Cambridge English Language Assessment, łączą wysiłki z ulubioną dziecięcą marką Fox TV. Wynik ich wspólnej pracy to właśnie Picaro.
Blended Learning to połączenie zasobów online i drukowanych, zapewniające kompleksowe narzędzia do nauki j. angielskiego.
Korzyści z mieszanego uczenia się obejmują:
- Bezproblemowe połączenie uczenia się w domu i na zajęciach
- Dostosowanie do różnych preferencji uczenia się
- Bezstresowa ocena i kontrola postępów
- Rozwój szeregu umiejętności informatycznych
- Szybkie informacje zwrotne – dzieci otrzymują za każde zadanie ocenę w postaci gwiazdek
- Zwiększony poziom motywacji i zaangażowania w uczenie się
Gry online
A dokładniej kurs j. angielskiego online dla dzieci obejmujący 960 gier.
W programie Picaro są 3 gry poświęcone każdemu tematowi-do każdej lekcji.
Pierwsza gra przedstawia nowy język, druga zapewnia ćwiczenia z nowym językiem, a trzecia sprawdza, czy dzieci w pełni rozumieją nowy język.
Ponadto co czwarty temat jest tematem przeglądu-powtórki, w którym treść ostatnich trzech tematów jest ponownie sprawdzana i powtarzana
W każdą grę można grać tyle razy, ile wymaga każde dziecko. Wczesne, początkowe gry Picaro nie wymagają wcześniejszej znajomości języka angielskiego, a wraz z postępem kursu podnosi się poziom języka angielskiego.
Z Picaro dzieci uczą się j. angielskiego naturalnie i po angielsku.
Typy gier odpowiadają typom zadań w testach Cambridge Young Learners.
Motywacja jest utrzymywana dzięki wykorzystaniu pozytywnego mówienia i wizualnej informacji zwrotnej dla każdego sukcesu, jaki dziecko osiąga na każdym etapie gry. Nieudane próby generują zachętę, aby kontynuować i spróbować ponownie. W ten sposób dzieci są pewne swoich postępów i kolejnych kroków do sukcesu w podróży do nauki języka.
Gry są szybkie, zabawne i ekscytujące. Każda aktywność zachęca do dalszej nauki i zawsze przedstawia coś nowego. Czas trwania gry podyktowany jest celami uczenia się. Na przykład gra, która ćwiczy pisownię, będzie poruszać się wolniej niż gra polegająca na ćwiczeniu słownictwa.
Ocena i wsparcie dla nauczycieli
System nagród Picaro System zapewnia graczom natychmiastowe informacje zwrotne, które zachęcają ich do powtórki, a także wyjaśniają, w jaki sposób uzyskać lepsze wyniki.
Książki dla nauczyciela zawierają szereg pomysłów na zajęcia w klasie i wskazówki dotyczące każdego z 20 tematów zawartych w każdej z 16 jednostek Picaro. Ich celem jest wsparcie nauczycieli w maksymalnym wykorzystaniu wszystkich elementów kursu Picaro.
Rozdziały 1-4 Książki dla nauczycieli zawierają szereg działań w klasie opartych na zabawie.
Rozdziały 5-16 Książki dla nauczycieli zawierają obszerne notatki na temat korzystania z książek dla uczniów. Podkreślają możliwości wspólnego uczenia się i promują autonomię młodych uczniów dzięki sugestiom, jak pracować, aby dzieci były w centrum. Książki dla nauczycieli zawierają również wskazówki, które pomogą nauczycielom spersonalizować naukę dla swoich uczniów. Zostały zaprojektowane z myślą o początkujących i doświadczonych nauczycielach. Pokazują jak wykorzystać wszystkie materiały kursowe.
Co zawierają książki dla nauczyciela?
- mapę-rozpiskę programu nauczania,
- szczegółowe plany lekcji,
- wskazówki dotyczące nauczania, linki do zasobów w internetowym systemie LMS (w tym arkusze oceny, czyli ocenę opisową),
- oraz słowniki dla poszczególnych lekcji.
Storybooks-readers’y dla dzieci
Do każdego unitu Picaro mamy Storybooks. Słownictwo z danego unitu-semestru zebrane
w jedną historyjkę.
Picaro Phonics to dodatkowe materiały do kserowania uzupełniające kurs.
Zaczyna się od wprowadzenia najczęstszych dźwięków dla każdej litery alfabetu, a następnie rozwija umiejętności wczesnego czytania uczniów. Uczniowie uczą się również, jak pisać każdą literę alfabetu, przeliterować szereg popularnych słów i tworzyć proste zdania. Podejście do foniki jest zabawne i znaczące, z silnym kontekstem wizualnym do nauki nowych dźwięków i liter phonics learning scenes.
Co zapewnia LMS?
- Oceny opisowe po każdym semestrze nauki
- System zarządzania nauczaniem online (LMS)
- Picaro zapewnia szczegółowe raporty dla każdego zapisanego ucznia. Dla każdego ucznia generowana jest karta wyników, która pokazuje:
- Całkowitą dokładność wykonywanych zadań
- Całkowity czas spędzony na grze
- Liczba prób
- Ostatnia próba
- Ranking
Korzystając z LMS, nauczyciele mogą zobaczyć, jak dobrze radzi sobie każde dziecko
w porównaniu z innymi w grupie. Mogą również porównać własną średnią grupową z innymi grupami w szkole podejmującymi ten sam poziom nauki. Rankingi są obliczane na podstawie dokładności wydajności.
Kontrola dostępu
W ramach LMS nauczyciele mogą blokować i odblokowywać jednostki w zależności od poziomu angielskiego uczniów. Nauczyciele mogą również blokować i odblokowywać tematy, aby Picaro pasował do tego, co robią w klasie.
Materiały do pobrania
W LMS dostępnych jest wiele zasobów:
- Flashcards
- Dodatkowe karty pracy dla każdego z 20 tematów w każdej jednostce. Umożliwiają one nauczycielom zaoferowanie pewnym uczniom dodatkowych wyzwań.
- Ćwiczenia Make-It Szablony ćwiczeń Make-It na poziomach 1-4.
- Piosenki
- Testy poziomujące
- Testy semestralne
- Próbne egzaminy Cambridge YLE i wiele więcej
Picaro to bogactwo materiałów do nauczania dzieci w wieku 4-12 lat, łączące nauczanie stacjonarne z nauczaniem online.
Jakie materiały otrzymuje uczeń na rok szkolny?
-2 razy Student book (jeden unit-podręcznik na semestr)
-2 razy workbook (jeden unit- ćwiczenia na semestr)
-dostęp do dwóch planet online-kurs online obejmujący 120 gier online
-paszport, worek i dyplom, opcjonalnie 2 razy Storybook (jedna w semestrze).